Näytetään tekstit, joissa on tunniste bevel armrest. Näytä kaikki tekstit
Näytetään tekstit, joissa on tunniste bevel armrest. Näytä kaikki tekstit

perjantai 17. toukokuuta 2013

A little soundscape and sunny pictures

Here's the last ones, promise!



Recorded with a large diaphragm mic through presonus firebox into Logic. Just a little EQ, no reverb.
http://youtu.be/ePYhv-D-8gg